Saturday, November 20, 2010

Awalnye beli??

bismillah..

ape ye persiapan aku utk wedding??
start aku dirisik 16 SEPTEMBER 2010 ( cuti ari Malaysia ),
x byk pun yg aku dh prepare..

first thing yg aku beli adalah

BARANG KEMAS BATAL AIR SEMBAHYANG..


bukannye ape..
saje je beli awal, walaupun nikah lg 5 bulan..
harge emas skrg tgh mendadak naik..
x sampai sebulan, harga emas dh naik..
better beli awal, x la rase rugi nanti..

mase beli barang ni, aku pegi dgn kakak aku je..
dia x de.. tp duit dia je ade.. hehe..
mms kat dia sblm beli..
bile dia bg green light, terus je sambar..

mase beli barang ni, actually ade incident..
org tu tersalah timbang lps aku mintak potong sikit..
dah siap aku byr n dia timbang balik,
skali tu berat emas dh naik..
resit dh bagi.. duit pun dh bayar..
rezeki aku la tu namenye..
alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment