Saturday, November 20, 2010

Cincin utk si Mr. Z

Bismillah..

ari tu aku dh tempah 1 cincin kat kedai Tempah Cincin, dataran pahlawan..
sebenarnye agak & mmg mahal jugak la kalau nk compare beli yg ready made nye..

tp x pe la.. aku nk beli yg terbaik utk dia..
org kate emas puteh @ suasa, haram dipakai oleh kaum adam..
so, langkah paling selamat aku tempah cincin perak..


patern cincin tu aku suke jugak..
Gem mr.z yg pilih.. lps tu letak diamond 2 baris..
cantek sgt.. i like..
Probably it costs not much than RM1K.

x sabar nk tgk hasilnye..
abg tu kate bulan 12 baru siap..
sbb skrg tgh byk tempahan..
no problem pun.. aku kahwin bulan 2..
so ade byk lg mase.. :D

Mr. Z pun muke berseri2 dpt tempah cincin baru..
suke la tu kan..

anything for u dear..
mmuuahh..

No comments:

Post a Comment